۱۴۰۱ مرداد ۲۵, سه‌شنبه

سومین روز تجمع اعتراضی کامیون داران سیریک به همراه خانواده‌هایشان+ فیلم

کامیون داران سیریک برای سومین روز متوالی در اعتراض به طرح سیپاد و کدینگ کارت های سوخت در برابر فرمانداری این شهرستان، تجمع اعتراضی برگزار کردند. این تجمع اعتراضی از روز شنبه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تاکنون ادامه دارد. این تجمع در اعتراض به دستور استانداری به جایگاه‌های عرضه سوخت صورت گرفته است. طبق این دستور جایگاه‌های سوخت باید از سوخت‌رسانی به کامیون‌هایی که اقدام به نصب دستگاه سیپاد نکرده‌اند، خودداری کنند.

نیروهای امنیتی در این روزها با حضور در تجمع کامیون داران سیریک از فیلمبرداری و گرفتن عکس توسط آنها ممانعت می‌کردند.

کامیون داران سیریک در سومین روز اعتراض خود به همراه خانواده خود در برابر فرمانداری سیریک تجمع کردند. آنها شعار می‌دادند: «فرماندار بی‌عرضه نمی‌خوایم نمی‌خوایم».‌آنها به این صورت خواستار پاسخگویی پاکروان فرماندار سیریک شدند.

کامیون داران سیریک

ممانعت نیروهای امنیتی از ورود خانواده‌های معترض

نیروهای امنیتی از ورود خانواده‌های معترض به داخل فرمانداری ممانعت کرده و درب فرمانداری را قفل کردند. کامیون داران سیریک نیز در اعتراض به این اقدام خیابان‌های منتهی به فرمانداری را مسدود کردند.

 بر اساس طرح سیپاد یا کدینگ تخصیص سوخت به ناوگان دیزل درون شهر بر مبنای پیمایش است. در این صورت میزان معطلی کامیون‌داران در ترافیک و یا هنگام خالی کردن بار در نظر گرفته نشده است. گفته می‌شود این اقدام اولین گام‌های برای گران کردن سوخت می‌باشد. بهمین دلیل هم از شهرهای کوچک و دور از تهران آغاز شده تا بعد از چک در سراسر کشور اجرا شود.

مقامات دولتی این طرح را مقابله با قاچاق سوخت قلمداد می‌کنند. این در حالی است که سپاه پاسداران در حجم بالایی در این استان به قاچاق سوخت مشغول است و روزانه میلیاردها تومان سود از این کار نصیب آنها می‌شود. با نصب دستگاه سیپاد کامیون داران باید تفاوت سوخت را از بازار آزاد تهیه کنند.



source https://kar-kargar.bashariyat.org/?p=18037

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آب الوده کارگران کارخانه کاشی پرسپوليس را روانه بیمارستان کرد

مصرف آب آلوده کارگران کارخانه کاشی پرسپولیس مهریز یزد را روانه بیمارستان کرد. کارگران این واحد به دلیل استفاده از آب آلوده دچار مسمومیت شدی...