۱۴۰۰ آبان ۳, دوشنبه

اعتراض تعداد زيادی از معلمان در سیستان و بلوچستان

 

طی روز گذشته و امروز یکشنبه ۲ آبان، شماری از معلمان خرید خدمات در نواحی مختلف آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در مقابل ساختمان استانداری در شهرکرد و گروهی از کارگران پروژه‌ی هیپ لیچینگ معدن سونگون ورزقان در محل کار خود، با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.


یکی از معلمان اظهار کرد: ۱۲۶ نفر از معلمان خرید خدمات در نواحی مختلف آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از سیستم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰ حذف شده اند.

وی افزود: این اتفاق در صورتی رخ داد که در هیچ کجای کشور چنین مسئله ای نبود و همه معلمان با شرایط ما در حال حاضر سر کار خودشان هستند.

این معلم ادامه داد: دو استان لرستان و کرمان نیز مشکل مارا داشتند که بلافاصله مورد حمایت نماینده شهرستان و استان های خودشون در مجلس قرار گرفتند و بکار بازگشتند ولی در استان ما با اینکه خبر تعدیلی ما را از تابستان به همه ما اعلام ، هرچقدر پیگیری انجام دادیم نتیجه ای حاصل نشد.

معلم خرید خدمات آموزش و پرورش شهرکرد که اخراج شده گفت: همه ما معلمان خرید خدمات استان چهارمحال و بختیاری به اداره کار، نواحی شهرستانی منطقه خودمان، اداره کل آموزش و پرورش، فرمانداری، استانداری و در نهایت وزارت خانه و مجلس مراجعه کردیم ولی تا کنون جواب مشخصی به ما داده نشده است.

وی اضافه کرد: در استان به ما می گویند نامه نگاری های لازم برای جذب همه معلمان خرید خدمات استان انجام شده اما در وزارت خانه کشوری به ما می گویند استان نامه تعدیل برایتان زده است.

این معلم خرید خدمت همچنین گفت: من با ۴ سال سابقه در پایه اول و با حقوق ۵۰۰ هزار تومان و ۱۰ روز بیمه کار کردم و به عنوان معلم نمونه در کلاس های آنلاین نیز انتخاب شدم ، همچنین برخی همکارانمان نیز سابقه تا ۷ الی ۱۰ سال نیز دارند.

محمدی یکی دیگر از معلمان خرید خدمات استان اظهار کرد: من ۶ سال است که سر کار هستم و از تابستان امسال به ما اعلام کردند که طرحتان حذف شده و دیگر به شما نیاز نداریم.

وی افزود: هر ساله مراحل گزینشی برای ما انجام می گرفت ولی امسال بدلیل حذف طرح دیگر اسممان ارسال نشد و هرچقدر پیگیری کردیم گفتن صبر کنید و در آخر هم تعدیل شدیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آب الوده کارگران کارخانه کاشی پرسپوليس را روانه بیمارستان کرد

مصرف آب آلوده کارگران کارخانه کاشی پرسپولیس مهریز یزد را روانه بیمارستان کرد. کارگران این واحد به دلیل استفاده از آب آلوده دچار مسمومیت شدی...