۱۴۰۰ آبان ۳, دوشنبه

در سایه فقدان امکانات تفریحی؛ هفت کودک در چابهار زیر آوار ماندند



  در سایه فقدان امکانات تفریحی، ۷ کودک در دهستان پیرسهراب از توابع شهرستان چابهار، هنگام بازی در کنار یک دیواره خاکی، زیر آوار ماندند. طی این حادثه ۴ کودک جان خود را از دست داده و ۳ کودک دچار مصدومیت شدند.

،

بخشدار دهستان پیرسهراب از توابع شهرستان چابهار از مرگ و مصدومیت ۷ کودک در پی ریزش دیواره خاکی در روستای “بنو اسحاق بازار” خبر داد.

هرچند منابع محلی از بروز این حادثه به دلیل ریزش یک هوتک (گودال ذخیره آب) خبر میدهند، عبدالصمد پناد، بخشدار دهستان پیرسهراب در تشریح این خبر مدعی شد: حدود ۲ هفته پیش با ماشین‌آلات سنگین خاک برداری، انتقال خاک در این محدوده برای ساخت خانه‌ای انجام شده و یک دیوار خاکی‌ مانند ایجاد شده بود.

وی افزود: متاسفانه کودکان طی چند روز در این محل بازی می‌کردند که این اتفاق باعث ریزش دیواره خاکی و زیر آوار رفتن هفت کودک شده که چهار کودک جانباختند و سه نفر هم به بیمارستان چابهار منتقل شده و زنده هستند.

بخشدار پیرسهراب با بیان اینکه کودکان فوت شده کمتر از ۱۳ سال بوده اند ادامه داد: کودکان بیشتر در زمین‌های کشاورزی، محدوده هوتگ‌ها و اطراف روستا گِل‌بازی می‌کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آب الوده کارگران کارخانه کاشی پرسپوليس را روانه بیمارستان کرد

مصرف آب آلوده کارگران کارخانه کاشی پرسپولیس مهریز یزد را روانه بیمارستان کرد. کارگران این واحد به دلیل استفاده از آب آلوده دچار مسمومیت شدی...