۱۴۰۱ اردیبهشت ۲۹, پنجشنبه

آغاز واکسیناسیون پاکبانان و کارکنان آرامستان زنجان

منصور مرادلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز واکسیناسیون ۲۵۰ نفر از پاکبانان شهرداری زنجان علیه بیماری کووید ۱۹ اظهار کرد: این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان آغاز شده و به مدت سه روز ادامه داشته و در هفته‌های آینده دیگر پاکبانان زحمتکش و تلاشگر واکسینه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه حدود 700 پاکبان در شهرداری زنجان فعالیت دارند، گفت: در تلاش هستیم که همه این افراد واکسن را دریافت کنند.
مرادلو با بیان اینکه کارگران فضای سبز نیز از دیگر اقشار در معرض خطر هستند، تصریح کرد: رانندگان اتوبوس و تاکسی، کارکنان میدان احشام و نیز کارکنان مناطق شهرداری هم از دیگر اولویت‌های دریافت واکسن هستند که در تلاشیم آنها هم واکسینه شوند.
وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون افراد به صورت رایگان انجام می‌شود، افزود: با توجه به توزیع تدریجی واکسن، اولویت اول برای تزریق این واکسن، نیروهای کارگری مسن و دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند و به تدریج با قول مساعد دانشگاه علوم پزشکی، پیگیر هستیم تا متناسب با تحویل گیری واکسن، تمام نیروهای کارگری خدمات شهری شهرداری علیه ویروس منحوس کرونا واکسینه شوند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان همچنین با انتقاد از رهاسازی زباله‌های آلوده کلینیک‌های درمانی در برخی از نقاط شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان و مشکل برای کارکنان شهرداری گفت: امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی برخورد لازم را در این باره انجام دهد.



source https://kar-kargar.bashariyat.org/?p=16787

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آب الوده کارگران کارخانه کاشی پرسپوليس را روانه بیمارستان کرد

مصرف آب آلوده کارگران کارخانه کاشی پرسپولیس مهریز یزد را روانه بیمارستان کرد. کارگران این واحد به دلیل استفاده از آب آلوده دچار مسمومیت شدی...