۱۴۰۱ اردیبهشت ۴, یکشنبه

مصدومیت دو کارگر در سایه فقدان ایمنی کار

خبرگزاری هرانا – در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، یک کارگر در آران و بیدگل اصفهان و یک آتش نشان در آمل دچار مصدومیت شدند. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از صداوسیما، یک کارگر ۳۰ ساله بر اثر سقوط در چاه دچار مصدومیت شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آران وبیدگل گفت: “پس از اطلاع رسانی از سقوط این جوان به چاه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، سه آتش نشان به همراه دو دستگاه خودرو و تجهیزات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند”.

احمددهقانی افزود: “کارگر ۳۰ ساله هنگام حفر چاه دچار حادثه شده و سقوط می‌کند که پس از خارج کردن وی از چاه تحت امداد‌های اولیه قرار گرفت و برای درمان به بیمارستان منتقل شد و هم اکنون وضعیت جسمی وی مساعد است”.

مصدومیت یک آتش نشان در آمل

به گزارش رکنا، رئیس آتش نشانی شهرداری آمل از مصدومیت یک آتش نشان از ناحیه صورت بر اثر سوختگی در حین عملیات اطفای حریق  خبر داد.

روح الله اسماعیلی در این خصوص گفت: “این آتش سوزی صبح امروز شنبه از یکی از سوله های شرکت مواد غذایی «دلوسه» در شهرک صنعتی آمل شروع شد و تیم های آتش نشانی شهرستان بلافاصله عازم محل حادثه شدند”.

وی افزود: “در این حادثه ۱۵ آتش نشان وارد صحنه شدند و با عملیات خنک سازی حریق با آب و دفع مواد سوختنی مانع گسترش آتش به سوله های اطراف شدند و در حال حاضر نیز آتش سوزی مهار شده است”.

رئیس آتش نشانی شهرداری آمل با بیان این که آتش سوزی در سوله ای رخ داد که موادسوختنی از جمله کارتن و پلاستیک در آن نگهداری می شد، ادامه داد: “به علت حجم بالای آتش، بیش از یک سوم مواد داخل سوله در آتش سوخت و یکی از آتش نشانان نیز دچار سوختگی از ناحیه صورت شد”.

 




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آب الوده کارگران کارخانه کاشی پرسپوليس را روانه بیمارستان کرد

مصرف آب آلوده کارگران کارخانه کاشی پرسپولیس مهریز یزد را روانه بیمارستان کرد. کارگران این واحد به دلیل استفاده از آب آلوده دچار مسمومیت شدی...