۱۴۰۱ فروردین ۱۵, دوشنبه

فقدان ایمنی کار؛ مرگ ۳ کارگر در شهرهای ماهشهر، روانسر و سقز

خبرگزاری هرانا – طی روزهای اخیر، ۲ کارگر در شهرهای روانسر و سقز حین انجام کار دچار حادثه شده و جان باختند. همچنین یکی از کارگران تاسیسات شرکت کاوشگران ماهشهر که روز پنجشنبه ۱۱ فروردین‌ماه، بر اثر آتشسوزی مصدوم شده بود، به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، طی روزهای اخیر، یک کارگر سیمبان شرکت توزیع برق کرمانشاه حین انجام کار بر اثر برق گرفتگی در شهرستان روانسر جان باخت.

بر اساس این گزارش، هویت این کارگر، تورج حیدری و از نیروهای شرکت پیمانکار شرکت توزیع برق کرمانشاه عنوان شده است.

گفته می‌شود این کارگر به همراه یک نفر همراه، طی روزهای گذشته به دنبال رفع اتصالی در شهر روانسر به دلایل نامعلومی دچار حادثه شده و جان خود را از دست داده است.

مرگ یک کارگر در ماهشهر

به گزارش ایلنا، روز شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، یکی از کارگران تاسیسات شرکت کاوشگران ماهشهر که روز پنجشنبه ۱۱ فروردین‌ماه، بر اثر آتشسوزی دچار سوختگی شده بود به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

بر اساس این گزارش، هویت این کارگر محمود قنواتی و از کارکنان شرکت پتروپالایش کاوشگران بندر ماهشهر عنوان شده است.

محسن ادیبی سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این خصوص گفت: این کارگر شامگاه شنبه با وجود تلاش مستمر تیم پزشکی در بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز جان خود را از دست داد.

روز پنجشنبه ۱۱ فروردین ماه، در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، دو کارگر بر اثر آتشسوزی در تاسیسات شرکت کاوشگران ماهشهر واقع در سایت یک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، دچار مصدومیت شدند.

مرگ یک کارگر در سقز

به گزارش ایرنا، روز شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، یک کارگر در روستای ایلو از توابع شهرستان سقز بر اثر واژگونی تراکتور دچار حادثه شده و جان خود را از دست داد.

رییس اورژانس و فوریت های پزشکی سقز در این خصوص گفت: به دنبال این رویداد بلافاصله آمبولانس پایگاه ایرانخواه شهرستان سقز به محل حادثه اعزام شد.

محمدعزیز اویسی افزود: پیکر این کارگر ۵۷ ساله توسط آتش نشانی سقز به سردخانه بیمارستان امام خمینی انتقال داده شد.

 



source https://kar-kargar.bashariyat.org/?p=15664

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آب الوده کارگران کارخانه کاشی پرسپوليس را روانه بیمارستان کرد

مصرف آب آلوده کارگران کارخانه کاشی پرسپولیس مهریز یزد را روانه بیمارستان کرد. کارگران این واحد به دلیل استفاده از آب آلوده دچار مسمومیت شدی...