۱۴۰۱ فروردین ۲۶, جمعه

فقدان ایمنی کار؛ مرگ دو کارگر در کرج و تهران

پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱، یک کارگر در کرج، طی حادثه ای در حین کار جانباخت.

فرمانده انتظامی کرج در این خصوص گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط یک کارگر از طبقه سوم ساختمانی واقع در منطقه فاز ۴ مهرشهر کرج، مأموران کلانتری ۲۱ فاز ۴ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

علی قاسم پور اظهار کرد: این کارگر که ۲۰ سال سن داشت، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

او ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مأموران مشخص شد که کارگر مصدوم شده به دلیل شدت صدمات وارده جان خود را قبل از رسیدن به بیمارستان از دست داده است؛ نهایتا جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد.

مرگ یک کارگر در تهران

به گزارش تابناک، امروز پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از مرگ یک کارگر در تهران خبر داد.

جلال ملکی در این باره گفت: ساعت ۱۳ و ۴۲ دقیقه ظهر امروز، یک مورد حادثه مبنی بر سقوط کارگری به داخل چاهی در سعادت آباد خیابان علامه جنوبی، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: دو ایستگاه همراه با تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند؛ آنها مشاهده کردند که در یک پروژه ساختمانی که در مرحله گودبرداری است، چاهی به عمق چهار متر حفر شده بود که داخل آن نیز آب وجود داشت.

وی اظهار کرد: یک کارگر حدود ۲۶ ساله با تابعیت کشور افغانستان به داخل چاه سقوط کرده و در انتهای چاه در داخل آب غوطه‌ور بود.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان عملیات را آغاز کردند و کارگر را از داخل چاه خارج کردند که به تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

 




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آب الوده کارگران کارخانه کاشی پرسپوليس را روانه بیمارستان کرد

مصرف آب آلوده کارگران کارخانه کاشی پرسپولیس مهریز یزد را روانه بیمارستان کرد. کارگران این واحد به دلیل استفاده از آب آلوده دچار مسمومیت شدی...