۱۴۰۰ آذر ۲۹, دوشنبه

دادگاه تجدیدنظر؛ امیر ستاری به حبس و جزای نقدی محکوم شد

 



 محکومیت امیر ستاری، شهروند ساکن تبریز و زندانی سیاسی سابق، عینا به تایید دادگاه تجدیدنظر آذربایجان شرقی رسید. آقای ستاری پیشتر توسط شعبه ۱۱۱ دادگاه کیفری دو تبریز به تحمل ۹۱ روز حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شده بود. بر اساس حکم صادره اجرای ۵۰ روز از مجازات حبس وی به مدت ۲ سال به حالت تعلیق درآمده است.

.

آقای ستاری پیشتر توسط شعبه ۱۱۱ دادگاه کیفری دو تبریز به تحمل ۹۱ روز حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شده بود. بر اساس حکم صادره اجرای ۵۰ روز از مجازات حبس وی به مدت ۲ سال به حالت تعلیق درآمده است.

این شهروند پیشتر طی ابلاغیه ای به این شعبه احضار شده بودند.

 امیر ستاری رئوف در تاریخ ۳۱ تیرماه توسط ماموران اداره اطلاعات بازداشت و به بازداشتگاه این نهاد امنیتی در تبریز منتقل شده بود. وی شب چهارشنبه ۲۰ مردادماه طی تماس تلفنی با خانواده‌ خود از انتقالش به زندان تبریز خبر داد. امیر ستاری نهایتا در تاریخ ۲۴ مردادماه با تودیع قرار از زندان تبریز آزاد شد.

آخرین جلسه بازپرسی امیرستاری در تاریخ ۲۰ شهریورماه در دادسرای عمومی و انقلاب تبریز برگزار شده بود.

لازم به ذکر است؛ روز شنبه ۲ مردادماه شماری از شهروندان ساکن تبریز در حمایت از اعتراضات خوزستان به بی آبی و سوء مدیریت مسئولان، دست به تجمع و راهپیمایی اعتراضی زدند. در جریان تجمعات اعتراضی شهروندان شماری از آنان بازداشت شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آب الوده کارگران کارخانه کاشی پرسپوليس را روانه بیمارستان کرد

مصرف آب آلوده کارگران کارخانه کاشی پرسپولیس مهریز یزد را روانه بیمارستان کرد. کارگران این واحد به دلیل استفاده از آب آلوده دچار مسمومیت شدی...