۱۴۰۰ آبان ۲۸, جمعه

مرگ و مصدومیت چهار کارگر و دو پرسنل اورژانس در سایه فقدان ایمنی کار

 


پنجشنبه‌ ۲۷ آبان‌، در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، ۴ کارگر در تبریز دچار حادثه شدند. طی این حادثه ۳ کارگر مصدوم شده و تنی دیگر جان خود را از دست داد. همزمان بر اثر واژگونی یک دستگاه اورژانس در مسیر شیراز به داراب، دو تن از عوامل آن از جمله یک پرستار و یک راننده دچار مصدومیت شدند. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

حسین همتی در این خصوص گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه آمبولانس بیمارستان مذکور در جاده شیراز به داراب ، راننده و پرستار این آمبولانس که در حال بازگشت از ماموریت بودند، مصدوم شدند.

حسین همتی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، افزود: ۲ مصدوم این حادثه با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان داراب اعزام شدند.

مرگ و مصدومیت ۴ کارگر در تبریز

به گزارش فارس، امروز‌ پنجشنبه‌ ۲۷ آبان‌ ۱۴۰۰، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از مرگ و مصدومیت ۴ کارگر بر اثر حادثه ای در محل کارشان خبر داد.

وحید شادی‌نیا در تشریح جزئیات این واقعه اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۳۸ دقیقه امروز، حادثه ای مبنی بر سقوط چهار کارگر از بالابر یک ساختمان نیمه کاره واقع در فلکه ایرداک شهرک ولیعصر تبریز به مرکز اورژانس استان گزارش داده شد.

شادی‌نیا افزود: در پی اعلام این خبر به مرکز اورژانس استان، سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس نصر، دروازه تهران و باغمیشه تبریز، به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل این حادثه مرگ یک کارگر توسط عوامل اورژانس تایید شد و سه کارگر مصدوم دیگر نیز تحت اقدامات اورژانس به بیمارستان “امام رضا” تبریز انتقال یافتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آب الوده کارگران کارخانه کاشی پرسپوليس را روانه بیمارستان کرد

مصرف آب آلوده کارگران کارخانه کاشی پرسپولیس مهریز یزد را روانه بیمارستان کرد. کارگران این واحد به دلیل استفاده از آب آلوده دچار مسمومیت شدی...