۱۴۰۰ شهریور ۲۸, یکشنبه

دستکم ۶ تجمع اعتراضی برگزار شد


  امروز یکشنبه ۲۸ شهریورماه، جمعی از کارنامه سبزها برای شانزدهمین روز متوالی در مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش واقع در تهران، شماری از بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی فولاد در اصفهان، خوزستان و تهران در مقابل ساختمان این صندوق در مراکز این استان‌ها، تعدادی از مالباختگان مجتمع تجاری قائم در مقابل ساختمان شهرداری یافت آباد در تهران و گروهی از معلمان شاغل و بازنشسته مشهد در مقابل اداره کل آموزش و پرورش این شهر، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، امروز یکشنبه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۰، جمعی از بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی فولاد در استان‌های خوزستان، اصفهان و تهران در مقابل ساختمان این صندوق در مراکز این استان ها تجمع کردند.

این بازنشستگان، مهم‌ترین خواسته‌های خود را برخورداری از مستمری بالاتر از خط فقر، درمان رایگان، اصلاح احکام همسان‌سازی حقوق، برخورداری از امکانات رفاهی، خدمات درمانی یکپارچه و کارآمد طبق آیین نامه فولاد عنوان کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آب الوده کارگران کارخانه کاشی پرسپوليس را روانه بیمارستان کرد

مصرف آب آلوده کارگران کارخانه کاشی پرسپولیس مهریز یزد را روانه بیمارستان کرد. کارگران این واحد به دلیل استفاده از آب آلوده دچار مسمومیت شدی...